بازارسازی
بازارسازی

با آگاهی از وضعیت بازار و یافتن مناسبترین بخشهای ان با توجه به موقعیت و امکانات سازمانع مهمترین تلاش بازاریابان و مدیران ایجاد، افزایش و حفظ بازار است. بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی که آن را آمیخته بازاریابی می نامند. بازاریابان با بکارگیری درست و اصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی برای خود در بازار بوجود اورند و با سیاستها و برنامه های مناسب سهم بیشتری ا بازار را در اختیار بگیرند. بازارسازی یعنی ارایی محصولی مناسب به مشتری با قیمت مطلوب، در محل و زمان مورد نظر و دلخواه او و با استفاده از ابزار و روشهای تبلیغاتی و تشویقی و آگاه کننده.
http://bazarmanage.blogsky.com/1387/08/12/post-9
+ نوشته شده در یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ ساعت 19:55 توسط سعید بهزادی
|
این وبلاگ جهت آماده سازی هر چه بهتر برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک راه اندازی شده است.