بازارسازی

بازار سازی با عراق - جلسه ای جهت همکاری های مشترک با کشور عراق

با آگاهی از وضعیت بازار و یافتن مناسبترین بخشهای ان با توجه به موقعیت و امکانات سازمانع مهمترین تلاش بازاریابان و مدیران ایجاد، افزایش و حفظ بازار است. بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی که آن را آمیخته بازاریابی می نامند. بازاریابان با بکارگیری درست و اصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی برای خود در بازار بوجود اورند و با سیاستها و برنامه های مناسب سهم بیشتری ا بازار را در اختیار بگیرند. بازارسازی یعنی ارایی محصولی مناسب به مشتری با قیمت مطلوب، در محل و زمان مورد نظر و دلخواه او و با استفاده از ابزار و روشهای تبلیغاتی و تشویقی و آگاه کننده.

http://bazarmanage.blogsky.com/1387/08/12/post-9