بازارگردی منجر به افق سازی ذهنی میشود




دنیای متحول امروز سکون و کهنگی را نفی کرده است. هر روز پدیده ای نو، حرکتی تازه، ایده ای جدید و خواسته ای متفاوت مطرح می شود؛ به همین دلیل یکی از مهمترین ابعاد بازاریابی امروز« ویترین گردی» جهانی یا بازارگردی است.

بازار گردی وظیفه ایست که بازاریاب را وادار می سازد تا بیش از دیگران با تحولات و تغییرات بازارها آشنا گردد. شرکت کردن در نمایشگاهها، بازدید از بازارهای گوناگون و بودن در محیط بازار، دید مدیران را بازتر و گسترده تر می کند. به عبارتی، مهمترین نقش بازارگردی تقویت و گاهی تغییر دید است. دید یکی از موثرترین ویژگیهای هر انسان و هر مدیر است و آن مهارت و هنر دیدن چیزهایست که دیگران نمی بینند. بازارگردی افقهای تازه ای را به بازاریابان نشان می دهد.

http://bazarmanage.blogsky.com/1387/08/12/post-8